czwartek, 16 sierpnia 2012

Mam kurki...

... i nie zawaham się uch użyć. :D


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam kurki! Pokaż koniecznie do czego ich użyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam grzybki ;) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjedź na Żabę- są tańsze;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie chciałam napisać, że drogie jakieś;) Nawet w Warszawie za 24 zł są! Dlatego też mam kurki i z pewnością też ich użyję ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    a

    OdpowiedzUsuń
  5. W Krakowie po 16 złotych za kilo widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi, Małgosiu, jak tylko tytuł posta zabaczyłam u siebie, na głos dokończyłam drugą część zdania :) Taką samą, jak u Ciebie:) Czekam na kurki! Ciekawe, co nam pysznego pokażesz?
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)